مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-29ورزشي

میزبانی بازی های آسیایی و فرصتی برای دیده شدن هندبال


حدود 2 دهه دیگر، بزرگ ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به عنوان قهرمان لیگ باشگاه های ایران در آن حاضر خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان حدود 2 دهه دیگر، بزرگ ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به عنوان قهرمان لیگ باشگاه های ایران در آن حاضر خواهد بود.

رقابت های جام باشگاه های هندبال آسیا به عنوان بزرگترین رویداد هندبالی آسیایی پس از مدتی طولانی باز هم به ایران آمده و با تصمیم فدراسیون و اعلام آمادگی باشگاه سپاهان، به اصفهان سپرده شد.

در این رقابت ها که سپاهان و شهید شاملی به ترتیب به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر ایران حضور دارند، وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی، هدایت نیمکت سپاهان را همراه با مربی گری مجید رحیمی زاده بر عهده دارد و نماینده اصفهان به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت میزبانی در این رقابت بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپاهانی ها که به تازگی شانزدهمین جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده اند، پس از فراهم کردن امکانات سخت افزاری و آماده سازی سالن 6 هزار نفری 25 آبان ورزشگاه نقش جهان با کف پوش های استاندارد و زیباسازی های مورد نیاز، اکنون تمرینات آسیایی خود را پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی بازی های آسیایی و فرصتی برای دیده شدن هندبال

میزبانی بازی های آسیایی و فرصتی برای دیده شدن هندبال