مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-20سياسي

بی حجابی اعتراض به حجاب نیست/ رسانه زیبایی های حجاب را نشان دهد


اینکه میدان را در اختیار کسانی بگذاریم که به اوامر الهی توجه نمی کنند درست نیست من از این نظر با صداوسیما موافقم که بدحجابی نباید نمایش پیدا کند اما برخورد مناسب با تبلیغ بدحجابی متفاوت است.

- خبرگزاری مهر -گروه دین و اندیشه-مصطفی شاکری:همه کارشناسان و متولیان بحث حجاب و عفاف در کشور در این نکته اتفاق نظر دارند که مهمترین عامل اثرگذار در این حوزه که می تواند به رفع چالش ها و مشکلات بیانجامد مسئله فرهنگ عمومی است و مشکل بی حجابی باید با روش فرهنگی چاره جویی شود.

بی گمان یکی از مهمترین نهادهای فرهنگی کشور رسانه ملی است که طیف وسیعی از مخاطبان را در سراسر کشور همراه دارد و می تواند در حوزه فرهنگ سازی و گفتمان سازی نقش بی بدیلی ایفا کند.

هرچند با توسعه شبکه های اجتماعی و رسانه های تعاملی این جایگاه با چالش مواجه شده است ولی هنوز رسانه ملی از برد وسیعی در عرصه پیام رسانی برخوردار است.

پس از ذکر این مقدمات شایسته است این پرسش مطرح شود که آیا رسانه ملی در طی چهار دهه گذشته توانسته به وظایف خود در عرصه عفاف و حجاب عمل کند و آیا اساسا برنامه جامعی در این حوزه دارد یا خیر؟ در همین راستا با امیدعلی مسعودی، مدیر گروه ارتباطات اجتماعی و عضو هیئت علمی دانشگاه سوره گفت وگو کردیم که متن آن را در ادامه می خوانید: *به عنوان پرسش نخست بفرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حجابی اعتراض به حجاب نیست/ رسانه زیبایی های حجاب را نشان دهد

بی حجابی اعتراض به حجاب نیست/ رسانه زیبایی های حجاب را نشان دهد