مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:552023-05-31اجتماعي

15 روستای گرمی از سیل خسارت دیدند / فعلا به گرمی و بیله سوار با تانکر آبرسانی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: جاری شدن سیل در شهرستان های گرمی و بیله سوار خسارت جدی به شبکه ارتباطی، - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: 15 روستا در گرمی خسارت دیده اند که شامل تخریب زمین های زراعی و باغی، قطع ارتباطات و قطعی آب شرب شهر گرمی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: جاری شدن سیل در شهرستان های گرمی و بیله سوار خسارت جدی به شبکه ارتباطی، زمین های کشاورزی و برخی از زیرساخت های این شهرستان وارد کرده است.

خدمتی با بیان اینکه شهرستان گرمی در این سیل خسارت بیشتری دیده، گفت: 15 روستا در گرمی خسارت دیده اند که شامل تخریب زمین های زراعی و باغی، قطع ارتباطات و قطعی آب شرب شهر گرمی بوده است.

ارتباط تلفنی این شهرستان برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در خصوص برقراری آب شرب شهر گرمی تصریح کرد: آب دریاچه گیلارلو به محل تصفیه خانه شهر گرمی انتقال داده خواهد شد و تا اتمام این عملیات از طریق تانکرها، آبرسانی انجام می شود.

وی از اعزام اکیپ های بحران به منطقه خبر داد و افزود: خسارت جانی و فوتی نداشته ایم و میزان خسارت به بخش کشاورزی و دامداری در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 روستای گرمی از سیل خسارت دیدند / فعلا به گرمی و بیله سوار با تانکر آبرسانی می شود

15 روستای گرمی از سیل خسارت دیدند / فعلا به گرمی و بیله سوار با تانکر آبرسانی می شود