مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:302023-05-30اقتصادي

یارانه نقدی نه تنها 20درصد زیاد نمی شود، 30درصد هم کم می شود!


استفاده از کالابرگ، که عده ای از مردم آن را یادآور شرایط سخت کشور در دهه 60 و دوران جنگ تحمیلی می دانند، از طرف دیگر امکان خرید نسیه از فروشگاه های محلی را از برخی خانوارها گرفته و مدیریت هزینه های روزمره نظیر پرداخت قبوض، - یارانه نقدی نه تنها 20درصد زیاد نمی شود، 30درصد هم کم می شود! استفاده از کالابرگ، که عده ای از مردم آن را یادآور شرایط سخت کشور در دهه 60 و دوران جنگ تحمیلی می دانند، از طرف دیگر امکان خرید نسیه از فروشگاه های محلی را از برخی خانوارها گرفته و مدیریت هزینه های روزمره نظیر پرداخت قبوض، بازپرداخت قرض و مانند این ها با اعتبار یارانه نقدی را برای آن ها سخت می کند.

اقتصادآنلاین نوشت: دولت جزییات تصمیم خود درباره یارانه ها که از مدتی قبل مطرح شده بود را اعلام کرد و از افزایش 20درصدی مبلغ یارانه ها برای 3 دهک اول درآمدی، درصورت استفاده از کالابرگ الکترونیک خبر داد.

  رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، داوود منظور، در پیام توییتری در روز 7 خرداد 1402 از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روزهای آینده برای سه دهک اول درآمدی خبر داد و گفت: افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید 9 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک (یعنی شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، قندوشکر) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه نقدی نه تنها 20درصد زیاد نمی شود، 30درصد هم کم می شود!

یارانه نقدی نه تنها 20درصد زیاد نمی شود، 30درصد هم کم می شود!