مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:152023-05-31سياسي

بنای فکری شهدای بزرگوار در مساجد شکل گرفته است


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که خصایص و روحیات مسجدی در حقیقت همان خصایص شهدا است، گفت: بنای فکری، اندیشه ای و عقبه شهدای بزرگوار در مساجد شکل گرفته و قطعاً بدون حضور و انس با مسجد نمی توان مسیر شهادت را طی کرد.

- مهندس علی اصغر فاتحی فر در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، با تاکید بر این که خصایص و روحیات مسجدی در حقیقت همان خصایص شهدا است، افزود: بنای فکری، اندیشه ای و عقبه ی شهدای بزرگوار در مساجد شکل گرفته و قطعا بدون حضور و انس با مسجد نمی توان مسیر شهادت را طی کرد.

وی با بیان اینکه این دو نهاد مولود انقلاب بوده و هر دو دارای مبنای فرهنگی و ارزشی هستند، اظهار کرد: جهادانشگاهی یک مجموعه خودگردان بوده و طی سالیان مختلف در حوزه فرهنگ و علم فعالیت های گسترده ای داشته است.

فاتحی فر، با اشاره به مبانی و ریشه های فرهنگی جهاددانشگاهی از بدو تاسیس، خاطرنشان کرد: این نهاد از اصالت خود به دور نیفتاده و همواره در سطح کشور سعی کرده در حوزه فرهنگی فعال بوده و نیازهای روز جامعه را جلو ببرد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت ها و رسالت های کانون های مساجد نیز بیان کرد: باید روحیه مسجدی در این رابطه برقرار باشد، چراکه داشتن روحیه مسجدی اساس کار بوده و این روحیه سرشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای فکری شهدای بزرگوار در مساجد شکل گرفته است

بنای فکری شهدای بزرگوار در مساجد شکل گرفته است