مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-08ورزشي

خانه تکواندو قم به سیستم VAR تجهیز شد


خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده قم با همکاری و حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان استان به VAR مجهز شد.

- علی آهنی رییس هیئت تکواندو قم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این هیئت داوطلبانه و برای بالا بردن سطح داوری تکواندو قم که دارای داوران خوبی در سطح بین المللی می باشد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان دوربین های ویدئو چک در محل خانه تکواندو نصب کرده و این امکانات در اولین مسابقات به بهره برداری خواهد رسید.

اعزام 43 تکواندوکار قمی به رقابت های هان مادانگ علی آهنی افزود: از قم 43 تکواندوکار بانو و آقا برای شرکت در مسابقات هان مادانگ به تهران اعزام شده اند که نفرات برتر در این مسابقات در تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد.

اعزام داور قمی به مسابقات جهانی گرند پرکس سنگال رییس هیأت تکواندو قم در ادامه افزود: در حوزه اعزام داوران به مسابقات جهانی و آسیایی سلیمان قلی زاده داور بین المللی اهل قم برای قضاوت در مسابقات گرند پرکس سنگال اعزام خواهد شد که این دومین اعزام بین المللی ایشان می باشد.

همچنین هاشم آقایی نیز از دیگر داوران مطرح استان برای قضاوت در مسابقات بین المللی بلغارستان اعزام می شود و حسین سلیمانی به عنوان برترین داور لیگ نونهالان کشور و برترین داور مسابقات جوانان انتخابی تیم ملی منتخب گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تکواندو قم به سیستم VAR تجهیز شد

خانه تکواندو قم به سیستم VAR تجهیز شد