مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-11سياسي

موافقت اکثریت اعضای کمیسیون صنایع با برنامه های وزیر پیشنهادی صمت


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی طاهری در تشریح نشست امروز (یکشنبه 21 خرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حضور عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه های وزیر پیشنهادی صمت بررسی شد، افزود: در نشست امروز، اعضای کمیسیون پس از استماع سوابق مدیریتی و برنامه های عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، دغدغه های خود و مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت را بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه در این نشست وزیر پیشنهادی صمت برخی اولویت های خود را تشریح کردند، ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت درباره موضوع خودرو معتقد بود که باید به سمت خودروهای برقی و هیبریدی برویم و در بسیاری از کشورها، خودروهای بنزینی یا با سوخت فسیلی شماره گذاری نمی شود، همچنین علی آبادی بر ساماندهی و واگذاری خودرو به بخش خصوصی و کاهش دخالت های دولت در این حوزه تاکید کرد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نهایت اعضای کمیسیون پس از جمع بندی صورت گرفته از مباحث مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی صمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اکثریت اعضای کمیسیون صنایع با برنامه های وزیر پیشنهادی صمت

موافقت اکثریت اعضای کمیسیون صنایع با برنامه های وزیر پیشنهادی صمت