مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-07اقتصادي

افتتاح کارگاه خراطی در آستانه اشرفیه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افتتاح کارگاه خراطی و چوب بری در آستانه اشرفیه به مناسبت هفته صنایع دستی خبر داد.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: صنایع دستی در گیلان جایگاه خوبی نزد مردم پیدا کرده و علاقمندان زیادی این حرفه را در شاخه ها و رشته های مختلف دنبال می کنند که این مهم باید استمرار یابد.

وی از افتتاح کارگاه خراطی و چوب بری در آستانه اشرفیه به مناسبت هفته صنایع دستی خبر داد و افزود: ایجاد کارگاه های خراطی و چوب بری ضمن ایجاد شغل و درآمدزایی، با هدف احیای رشته های صنایع دستی دنبال می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به افتتاح چندین پروژه در اولین روز گرامیداشت صنایع دستی در استان بیان کرد: با راه اندازی کارگاه اقامتی، فروشگاه صنایع دستی و کارگاه خراطی در نخستین روز هفته صنایع دستی برای 20 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

جهانی با بیان اینکه فعالین صنایع دستی حمایت می شوند، گفت: نگاه ترویجی به صنایع دستی در کنار اقتصادی سازی و ایجاد اشتغال در این صنعت مورد توجه است.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران بخش صنایع دستی افزود: دولت سیزدهم به مشاغل خانگی بویژه در حوزه صنایع دستی نگاه حمایتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه خراطی در آستانه اشرفیه

افتتاح کارگاه خراطی در آستانه اشرفیه