مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-17سياسي

میزان اراضی کشت گلخانه ای در استان همدان باید به 1000 هکتار برسد


باید ظرف سه سال آینده میزان اراضی کشت گلخانه ای در استان به بیش از یک هزار هکتار برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد بعدازظهر شنبه در آیین افتتاح 8 واحد گلخانه ای که به صورت ارتباط برخط در روستای امزاجرد برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرمان تشکیل چندین سازمان و نهاد مهم را صادر کردند و جهاد سازندگی یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین این سازمان ها بود.

وی با بیان اینکه علت تشکیل جهاد سازندگی برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و عمرانی برای آحاد مردم بود؛ افزود: با فرمان حضرت امام یک حرکت جهادی توسط مردم برای خدمت به محرومین به خصوص در حاشیه شهرها و روستاها انجام گرفت.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه بسیج شدن مردم و مسئولان برای برداشت محصول و عمران و آبادانی شهرها و روستاها، مرمت پل ها و جاده سازی نمونه ای از این خدمات ارزنده بود؛ اظهار کرد: حضور سنگرسازان بی سنگر از بدنه جهادسازندگی در خط مقدم جبهه ها و جانفشانی و ایثار در دفاع مقدس نیز نمونه دیگری از خدمات صادقانه این نهاد مقدس بود.

قاسمی فرزاد افزود: بر اساس رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، در استان همدان ارتقای سطح کشت محصولات کم آب بَر با استفاده از ظرفیت گلخانه ها و اصلاح الگوی کشت در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان اراضی کشت گلخانه ای در استان همدان باید به 1000 هکتار برسد

میزان اراضی کشت گلخانه ای در استان همدان باید به 1000 هکتار برسد