مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-19سياسي

بانک اطلاعاتی معتمدان هیئت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شد


فرماندار میامی درباره اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات این شهرستان گفت: بانک اطلاعاتی معتمدان هیئت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری بعد از ظهر دوشنبه در چهارمین نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به تشکیل دو جلسه ستاد انتخابات شهرستان میامی، تاکید کرد: هماهنگی های لازم در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی از تشکیل جلسات قانون خوانی انتخابات در شهرستان میامی خبر داد و ابراز کرد: یک میز ارتباط مردمی در روستاهای شهرستان نیز با هدف جلب مشارکت های مردمی در انتخابات اجرایی شده است.

جلب مشارکت های مردم فرماندار میامی از تشکیل بانک اطلاعاتی و معتمدان هیئت اجرایی انتخابات شهرستان خبر داد و ابراز کرد: آمار و اطلاعات این معتمدان گردآوری خواهد شد.

آشوری از برگزاری جلسات نشست با اعضای هیئت نظارت با هدف مرور شیوه نامه های انتخاباتی و مقررات در شهرستان میامی خبر داد و گفت: تاکنون دو جلسه هیئت اندیشه ورز سیاسی با موضوع انتخابات و با حضور موثران شهرستان میامی برگزار شده است.

وی درباره جلب مشارکت های مردم برای حضور در انتخابات نیز بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در میامی حضور در نماز جمعه به صورت چرخشی در سطح شهرستان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی معتمدان هیئت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شد

بانک اطلاعاتی معتمدان هیئت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شد