مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-11اقتصادي

️اختصاص 320 میلیارد تومان برای بهبودزیرساخت های اربعین درکرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ️اختصاص 320 میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت های اربعین کرمانشاه خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در نظر گرفته شدن 320 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی برای بهبود راه ها و زیرساخت های استان برای ایام اربعین، اظهار کرد: بالغ بر 15 پروژه اصلی در این زمینه برای استان کرمانشاه تعریف کرده ایم.

️وی افزود: این اعتبارات عمدتاً برای توسعه زیرساخت ها و بهبود محورهای مواصلاتی استان در مسیر تردد زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی و به سمت مهران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون 150 میلیارد تومان از این رقم تخصیص یافته، ابراز امیدواری کرد با پیشرفت پروژه ها مابقی اعتبار نیز اختصاص یابد.

کرمی با بیان اینکه کار اجرایی برخی از این طرح ها به اتمام رسیده و برخی نیز بین 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته همه این پروژه ها تا قبل از ایام اربعین به بهره برداری خواهد رسید.

وی روکش راه های شریانی و اصلی استان به میزان 180 کیلومتر، رفع نقاط حادثه خیز خصوصاً در محورهای مهم، خط کشی راه های استان، ایمن سازی راه ها و … را از مهمترین این طرح ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️اختصاص 320 میلیارد تومان برای بهبودزیرساخت های اربعین درکرمانشاه

️اختصاص 320 میلیارد تومان برای بهبودزیرساخت های اربعین درکرمانشاه