مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-01بين الملل

روسیه، تمام قوای ناتو را به میدان کشاند


یک روز پس از حمله پهپادی به مسکو، ولادیمیر پوتین با محکوم کردن این حملات، آن را یک عملیات تروریستی آشکار خواند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایران نوشت: یک روز پس از حمله پهپادی به مسکو که به اذعان روسیه، کی یف در پس آن قرار داشته است، ولادیمیر پوتین با محکوم کردن این حملات، آن را یک عملیات تروریستی آشکار خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، او مجموع این اقدامات را نقطه تحریکی برای واکنش روسیه قلمداد و در ادامه خاطر نشان کرد: رژیم کی یف راه دیگری را انتخاب کرده و در تلاش برای ارعاب شهروندان روسی، به ساختمان های مسکونی حمله می کند.

گرچه متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه امریکا پس از وقوع این حمله مدعی شد امریکا از حملات در داخل روسیه حمایت نمی کند اما بر ارائه تجهیزات و آموزش به اوکراین برای بازپس گیری سرزمین آنها متمرکز است، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن به اظهارات مقام امریکایی واکنش نشان داد و گفت: ایالات متحده برخلاف آنچه ادعا می کند، در حال ترغیب اوکراین برای حمله به قلمرو روسیه بوده است.

اما همچنان که بسیاری از مقامات غربی و در رأس آنها امریکا سعی دارند حمایت خود را کتمان کنند جیمز کلورلی، وزیر خارجه بریتانیا با صراحتی بیشتر در این باره سخن گفت و با اظهار نظر درباره حمله پهپادی به مسکو، ابراز اطمینان کرد که اوکراین حق دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه، تمام قوای ناتو را به میدان کشاند

روسیه، تمام قوای ناتو را به میدان کشاند