مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-19حوادث

زخمی شدن جوان سرابی توسط خرس قهوه ای


رییس اداره محیط زیست شهرستان سراب از حمله یک قلاده خرس قهوای همراه با 2 توله اش به یک جوان اهل روستای غرقه این شهرستان و زخمی شدن وی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، سیدقمی با ابراز تاسف از مصدومیت جوان سرابی توسط خرس قهوه ای اظهار کرد: مرد جوانی حین کشاورزی در مزرعه ناگهان مورد حمله خرس قهوای قرار گرفت و از ناحیه شکم و بازو مصدوم شد که بلافاصله فرد مصدوم توسط اهالی منطقه به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام و برای این که خرس مذکور خسارت احتمالی مجددی وارد نکند در منطقه مستقر شدند.

سیدقمی افزود: فرد مصدوم نیز در یکی از بیمارستان های سراب بستری شد و مداوا و پانسمان های اولیه انجام شد که خوشبختانه وضعیت وی رو به بهبود بود و یکی از ماموران یگان حفاظت محیط زیست سراب نیز در کنارش حضور داشت.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی اعم از افراد بومی و گردشگران که به مناطق خارج شهر می روند باید در مواجه با حیوانات وحشی چون خرس ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و به نقطه ای مرتفع بروند یادآور شد: افراد مورد هجوم توسط خرس های وحشی می توانند با ایجاد صدای بلند و تکان دادن لباس حیوان وحشی را ترسانده و از خود دور نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن جوان سرابی توسط خرس قهوه ای

زخمی شدن جوان سرابی توسط خرس قهوه ای