مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-08سياسي

عشایر مایه فخر ایران و اسلام هستند


امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عشایر مایه فخر ایران و اسلام هستند، گفت: ایران امروز، ایران ابرقدرت است و گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی هم حل شدنی است چرا که کشور در مسیر خدمت رسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال 2 در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ با اشاره به از دست دادن بخش هایی از خاک ایران در گذشته گفت: وجه تمایز و حماقت حاکمیت پهلوی زمانی مشخص شد که مرزهای کشور را بدون هیچ گونه درگیری واگذار کرد.

امام جمعه موقت شهر اهواز با اشاره به اینکه بی دین بودن رضاشاه دلیل انتخاب وی توسط انگلیسی ها بود، یادآور شد: زمانی که رضاشاه به پادشاهی رسید سه دستور کشف حجاب، ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری امام حسین(ع) و عمامه برداشتن از سر علما را در دستور کار خود قرار داد که برای مثال عمامه برداشن از سر علما هم اکنون از طریق شبکه های معاند به جوان ها دیکته می شود تا از مکتب اسلام جدا شوند اما دشمن در خیال باطل به سر می برد و راه به جایی نخواهد برد چون ایران و عشایر دلیر عقب نشینی نمی کنند.

وی با یادآوری تقابل شیرعلیمردان خان با رضاشاه بیان کرد: پاسخ شیرعلیمردان خان که مدعی جنگ با رضاشاه بود به فرستاده او این بود که چرا می خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر مایه فخر ایران و اسلام هستند

عشایر مایه فخر ایران و اسلام هستند