مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-11بين الملل

درگیری در وزیرستان شمالی پاکستان 6 کشته برجای گذاشت


ارتش پاکستان اعلام کرد که در پی درگیری میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان در «وزیرستان شمالی»، سه نظامی و سه تروریست کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش پاکستان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در پی درگیری در میران شاه منطقه وزیرستان شمالی واقع در غرب پاکستان، سه نظامی این کشور جان خود را از دست دادند و سه تن از عناصر مسلح نیز کشته شدند.

 روزنامه دان پاکستان گزارش کرد، واحد امور رسانه های ارتش پاکستان امروز اعلام کرد که سه سرباز در جریان نبرد مسلحانه با تروریست ها در خیبر پختونخوا واقع در منطقه وزیرستان شمالی به شهادت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای گفت که در شب گذشته (20 خرداد ماه)، بین ارتش و تروریست ها در میران شاه تبادل آتش صورت گرفت.

در بیانیه ارتش پاکستان در این خصوص نوشته شده است: نیروهای خودی به طور کارآمدی وارد محل تروریست ها شده و با آن ها درگیر شدند و در نتیجه، سه تروریست به جهنم فرستاده شدند و چهار تروریست دیگر نیز زخمی شدند.

سلاح ها و مهمات تروریست های کشته شده، کشف و ضبط شد .

در ادامه این بیانیه به کشته شدن نظامیان پاکستانی نیز اشاره شده و آمده است که سه نظامی به نام های اصغر علی 40 ساله، نسیم خان 26 ساله و محمد زمان نیز در جریان تبادل آتش شدیدبه شهادت رسیدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری در وزیرستان شمالی پاکستان 6 کشته برجای گذاشت

درگیری در وزیرستان شمالی پاکستان 6 کشته برجای گذاشت