مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-12پزشكي

این پزشک به خانه همه ایرانی ها سر می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این روز ها موضوع اجرای طرح پزشکی خانواده و برنامه سلامت خانواده ایرانی از سوی مسؤولان و متولیان بهداشت و درمان کشور به صورت مکرر به گوش می رسد و قرار است با اجرای طرح پزشکی خانواده، - معاون درمان وزیر بهداشت چگونگی ارجاع بیماران در طرح پزشکی خانواده را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این روز ها موضوع اجرای طرح پزشکی خانواده و برنامه سلامت خانواده ایرانی از سوی مسؤولان و متولیان بهداشت و درمان کشور به صورت مکرر به گوش می رسد و قرار است با اجرای طرح پزشکی خانواده، چتر بهداشت و درمان جامعه بر سر هر خانواده ایرانی در اقصی و نقاط کشور گسترانیده شود.

برنامه پزشکی خانواده سابقه دو دهه ای در ایران دارد؛ به طوری که از ابتدای دهه 80 در کشور شروع شد و اکنون در تمام روستا ها و شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت اجرایی شده است.

بخش شهری این برنامه نیز از سال 91 در دو استان فارس و مازندران به صورت آزمایشی شروع شد.

کشور های پیشرو در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع توانسته اند با رویکرد سلامت نگر، کل نگر و توجه به همه ابعاد سلامتی و ریشه یابی علل بیماری در روش و محیط زندگی و نیز تشخیص و درمان به موقع همراه با کاهش پرداخت مستقیم از جیب مردم، ضمن ارتقای سلامتی فرد، خانواده و اجتماع، با هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این پزشک به خانه همه ایرانی ها سر می زند

این پزشک به خانه همه ایرانی ها سر می زند