مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-07اقتصادي

جابجایی چاه 2 روستای دارای تنش آبی رفسنجان


دو روستای عیش آباد و تاج آباد دارای افت فشار آب هستند که برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا و حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.

- رفسنجان- فرماندار رفسنجان گفت: دو روستای عیش آباد و تاج آباد دارای افت فشار آب هستند که برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا و حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رضایی در بازدیدی که به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان از تأسیسات مجتمع حومه غربی داشت رفع تنش آبی روستاهای حومه غربی و شرقی (روستاهای اطراف شهر) را در دستور کار عنوان کرد.

وی افزود: حومه غربی شامل 33 روستا از جمله لاهیجان، هرمزآباد، احمدآباد رضوی، تاج آباد، عیش آباد، قوام آباد، رضاآباد، عباس آباد آقاغفور و غیره است که دو روستای این حومه یعنی تاج آباد و عیش آباد با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

رضایی بیان کرد: برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار 30 میلیارد ریال در حال انجام است و مجوز حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی دیگر برای این دو روستا هم گرفته شده و در حال حفر است.

وی خاطرنشان کرد: تا آخر خرداد ماه جاری آب این دو حلقه چاه به مدار بهره برداری وارد می شوند و مشکل این دو روستا حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی چاه 2 روستای دارای تنش آبی رفسنجان

جابجایی چاه 2 روستای دارای تنش آبی رفسنجان