مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-19دانش

در دانشکده ارمنولوژی دانشگاه اصفهان چه می گذرد؟


موفقیت دانشجویان رشته زبان چینی دانشگاه اصفهان در المپیاد جهانی زبان چینی حاکی از علاقه و استعداد دانشجویان و نیز تلاش و دلسوزی اساتید این رشته است.

- این در حالی ست که اکنون اساتید این رشته از ساده ترین حقوق خود بی بهره مانده اند و حقوق چهارماه اخیر آن ها پرداخت نشده است! درخشیدن چهار دانشجوی دانشگاه اصفهان در المپیاد جهانی زبان چینی ، بهانه ای شد تا به ساختمان ارمنولوژی دانشگاه اصفهان، ساختمانی دو طبقه محصور با درختان سرو برویم و با احمدرضا آریان، مدیر گروه زبان و ادبیات چینی، آلمانی و ارمنی و عضو هیئت علمی زبان چینی دانشگاه اصفهان به گفت وگو بنشینیم.

در این گفت وگو، مدیر گروه زبان و ادبیات چینی، آلمانی و ارمنی به معرفی خود پرداخت و گفت: من جزء اولین دوره از دانشجویان زبان چینی در ایران، ورودی سال 1375 دانشگاه شهید بهشتی هستم که پس از 8 سال تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های چین به عشق تدریس به وطن بازگشته ام.

سال ها رشته زبان و ادبیات چینی فقط در دانشگاه شهید بهشتی تدریس می شد، پس از آن دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان و دانشگاه علامه طباطبایی این رشته را برای تحصیل در مقطع کارشناسی تاسیس کردند.

تعداد اساتید و هیئت علمی کمی در رشته های زبان چینی، ارمنی و آلمانی وجود دارد مدیر گروه زبان های چینی، آلمانی و ارمنی در پاسخ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دانشکده ارمنولوژی دانشگاه اصفهان چه می گذرد؟

در دانشکده ارمنولوژی دانشگاه اصفهان چه می گذرد؟