مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-15سياسي

70 منطقه نمونه گردشگری در مازندران فعال است


سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری مازندران با اشاره به دایر بودن 70 منطقه نمونه گردشگری در استان گفت: 52 منطقه نمونه گردشگری دیگر در مازندران فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی ظهر پنجشنبه در بازدید از مناطق سوادکوه شمالی در سفر استاندار و مدیران استانی به این شهرستان در بازدید از طرح های عمرانی و خدماتی با بیان اینکه مازندران، استانی با قابلیت گردشگری بالا است و از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است، اظهار کرد: از طرح هایی که می تواند توسعه اقتصادی و کارآفرینی استان را شتاب بدهد، حوزه گردشگری است که با تاکید استاندار مازندران، در دستور کار معاونت عمرانی قرار دارد و مطالعه و شناسایی ظرفیت جدید استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مازندران 122 منطقه نمونه گردشگری مصوب داریم که تاکنون 70 منطقه فعال شده است، افزود: 52 منطقه دیگر نیز برای فعال سازی و جذب سرمایه گذار در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران فعال سازی مناطق نمونه گردشگری را نیازمند جذب سرمایه گذار دانست و یادآورشد: دولت نیز متعهد است تا زیرساخت های نیاز مناطق نمونه گردشگری را مهیا نماید و در اختیار سرمایه گذاران قرار بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 منطقه نمونه گردشگری در مازندران فعال است

70 منطقه نمونه گردشگری در مازندران فعال است