مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:362023-06-11اقتصادي

انبارهای گمرک آستارا با نظارت مستمر تعیین تکلیف می شود


دادستان عمومی و انقلاب آستارا از نظارت مستمر انبارهای گمرک و تعیین تکلیف حدود 9 ردیف کالا به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال در اداره کل گمرک این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر همدمی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای گمرک آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دستور رییس قوه قضاییه و تاکید دادگستری کل استان مبنی بر نظارت مستمر و هدفمند از انبارهای گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نظارت مستمر انجام می شود.

دادستان آستارا با اشاره به اینکه سال گذشته در این رابطه حدود 9 ردیف کالا با ارزش بیش از پنج میلیارد تومان تعیین تکلیف شد، افزود: بخشی از اموال موجود در انبارها دارای مالک خصوصی هستند که با وجود پایان کارهای گمرکی مراجعه نمی کنند و گمرک به آنها ابلاغ می کند که ظرف یک هفته اقدام کنند که در صورت عدم مراجعه نسبت به بحث فروش مزایده و نگهداری وجوهات در حساب امانی اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از کالاها نیز جزو کالاهای اساسی هستند که جهت تهیه و واردات آنها به کشور ارز اختصاص یافته اما متأسفانه به جهت کم کاری و قصور برخی نهادها و عدم اختصاص ارز، متأسفانه بخشی از آنها در انبارها دپو شدند که نسبت به تعیین تکلیف آنها نیز اقدام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای گمرک آستارا با نظارت مستمر تعیین تکلیف می شود

انبارهای گمرک آستارا با نظارت مستمر تعیین تکلیف می شود