مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-10اقتصادي

تشدید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در شفت


فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه نظارت و کنترل بر قیمت کالاهای اساسی در این شهرستان تشدید می شود، گفت: با افرادی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت می کنند برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی صبح شنبه در جلسه تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان شفت اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد.

فرماندار شفت با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها کم فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت طلب انجام گشت های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

نقدی با اشاره به نزدیک بودن ایام تعطیلات تابستان و ضرورت برقراری آرامش و امید در بین مردم با تأکید بر نظارت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در شفت

تشدید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در شفت