مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-13سياسي

لزوم ارائه طرح های مرتبط با هوشمندسازی در حوزه آموزش و پژوهش


رییس دانشگاه تربیت مدرس بر لزوم استفاده آموزش و پژوهش دانشگاه از بحث متاورس تأکید کرد و گفت: لازم است درباره هوشمندسازی در بحث آموزش و پژوهش و همچنین ارتباط آن با حل مسائل کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای این دانشگاه درباره اولویت بندی و توزیع بهینه بودجه دانشگاه در امور پژوهشی توضیحاتی را ایراد کرد.

وی جزییات مرتبط با بودجه های دانشکده ها و بودجه های پژوهشی مرتبط با تعمیر و خرید تجهیزات آزمایشگاهی، سفرهای علمی، سمینارها و فرصت مطالعاتی را تشریح کرد و بر لزوم هماهنگی میان گروه ها و دانشکده ها برای استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مشترک و خریداری یک دستگاه برای استفاده دانشجویان و اساتید چندین گروه و دانشکده تاکید کرد.

وی افزود: بودجه های تخصیص یافته بر اساس تعداد اعضای هیأت علمی و تعداد دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد و طبق ضرایب مشخص در نظر گرفته می شود و لازم است بودجه های تخصیص یافته بر اساس تقاضا و نیازها اولویت بندی شود و با دقت هزینه گردد و خارج از بودجه تخصیص یافته تعهدی صورت نگیرد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت واحدهای مسکونی برای دانشگاهیان تربیت مدرس اشاره کرد و گفت: قطعا در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه طرح های مرتبط با هوشمندسازی در حوزه آموزش و پژوهش

لزوم ارائه طرح های مرتبط با هوشمندسازی در حوزه آموزش و پژوهش