مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-14سياسي

بادامچیان: دولت ضمن انجام اقدامات مثبت، در معیشت مردم خوب عمل نکرده است


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر موفقیت آمیز بودن مجموع عملکرد دولت گفت: اما واقعیت این است که این دولت در مهار تورم و گرانی که معیشت را سخت کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم دیگر حوصله جناح بندی ندارند، اظهار کرد: با توجه به شرایط جهانی که گرفتاری قدرت های بزرگ از جمله امریکا و اروپا را موجب شده، باید برای تشکیل دولت نمونه اسلامی تلاش شود.

 دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بیان اینکه موتلفه در انتخابات پیش روی مجلس حضور خواهد داشت، افزود: حزب موتلفه با 60 سال سابقه فعالیت سیاسی، فهرستی انتخاباتی ارائه و سپس بر اساس شرایط اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت همه احزاب برای انتخابات مجلس تصریح کرد: موتلفه هم که گسترده ترین شبکه حزبی را در کشور دارد، برای این انتخابات فعالیت خواهد کرد.

بادامچیان به موفقیت های بین المللی و منطقه ای دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت کشور را اداره می کند، ضمن اینکه فروش نفت را هم که عملا جز برای امور عمرانی نیازی به آن ندارد را هم انجام می دهد و در واقع دولت از زیر فشارهای نفتی خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: دولت ضمن انجام اقدامات مثبت، در معیشت مردم خوب عمل نکرده است

بادامچیان: دولت ضمن انجام اقدامات مثبت، در معیشت مردم خوب عمل نکرده است