موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-13سياسي

چرا تنور رابطه با اردن گرم نشد/خاطره شکایت یک شهروند از امام (ره)


اگر اردن در زمینه مسائل جبهه مقاومت اسلامی عقب گرد نمی کرد و در سنگر مقاومت می ماند، حتما کشوری بود که برای ایران، اهمیتی در حد اهمیت سوریه را داشت.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ صادق وفایی: قسمت های پنجم و ششم پرونده بررسی خاطرات محسن رفیقدوست در جلد دوم کتاب برای تاریخ می گویم اثر سعید علامیان به خاطرات دوران ده ساله مدیریت او بر بنیاد مستضعفان اختصاص داشت که مربوط به مدیریت او بر این نهاد و اتفاقات این بازه زمانی اختصاص داشتند.

هفتمین قسمت پرونده، آخرین بخشی است که به جلد دوم کتاب یادشده می پردازیم و پس از آن، وارد بررسی جلد سوم برای تاریخ می گویم می شویم.

اما در قسمت هفتم، بخشی از خاطرات پیش از انقلاب رفیقدوست، سرنوشت حمیدرضا پهلوی، اتفاقات پس از رحلت امام خمینی (ره) و شروع رهبری آیت الله خامنه ای، روزگار جنگ عراق با ایران و پس از آن با کویت و .

را مرور می کنیم.

شش مطلبی که تابه حال در قالب پرونده بررسی خاطرات محسن رفیقدوست منتشر شده اند، در پیوندهای زیر قابل دسترسی و مطالعه هستند: * 1- چرا ساخت مرسدس بنز در ایران پا نگرفت؟/عده ای جانباز نبودند و ادعای جانبازی می کردند در ادامه مشروح هفتمین قسمت از این پرونده را می خوانیم؛ * پیشنهاد مطالعه خاطرات ارتشبد فردوست راوی کتاب برای تاریخ می گویم به فرد مصاحبه کننده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تنور رابطه با اردن گرم نشد/خاطره شکایت یک شهروند از امام (ره)

چرا تنور رابطه با اردن گرم نشد/خاطره شکایت یک شهروند از امام (ره)