مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-21سياسي

نقش محوری اساتید بسیجی در جهاد تبیین


اساتید بسیجی نقش محوری در جهاد تبیین و روشنگری نسل آینده در سنگر دفاع از انقلاب دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل چمنی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: سالروز شهادت شهید چمران به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده که فرصتی است با بازخوانی نقش و جایگاه اساتید دانشگاه مأموریت آنها در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای دانشگاه تبیین شود.

وی تصریح کرد: این اساتید مسئولیت و مأموریت تربیت پاک ترین و معصوم ترین جوانان را در مسیر معرفت افزایی و دانش افزایی بر عهده دارند که انتظار می رود در سنگر تعلیم و تربیت حرکت های مؤثر و نقش آفرینی را شاهد باشیم.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نباید دانشگاه های ما از سیر تحولی، پیشرفت های علمی دنیا و تحولات جهانی عقب بمانند که بسیج اساتید در این زمینه مسئولیت و مأموریت اصلی را بر عهده دارند.

چمنی نقش محوری اساتید بسیجی را در جهاد تبیین و روشنگری دانشجویان یادآور شد و افزود: در کنار علم، باید مبانی اخلاقی و تربیتی نیز برای دانشجویان ییان شود که در این حوزه دانشگاه محقق اردبیلی با برگزاری نشست های معرفتی مختلف سعی دارد تا بصیرت، آگاهی و توانمندی دانشجویان را در حوزه های مختلف ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری اساتید بسیجی در جهاد تبیین

نقش محوری اساتید بسیجی در جهاد تبیین