مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-14سياسي

فعال دانشجویی: آسیب شناسی وضعیت فعلی جنبش دانشجویی به رشد تشکیلات کمک می کند


عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: آسیب شناسی وضعیت فعلی جنبش دانشجویی یکی از کارهایی که به رشد تشکیلات دانشجویی کمک می کند.

- محمد سعید کرمی دبیر آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به آسیب شناسی وضعیت فعلی جنبش دانشجویی گفت: برای سیاست گذاری و ارزیابی جنبش دانشجویی نمی توان با نگرش های آرمانی و کمال گرایانه به چیستی مسئله و حل آن دست یافت، آسیب شناسی وضعیت فعلی جنبش دانشجویی یکی از کارهایی که به رشد تشکیلات دانشجویی کمک می کند.

وی افزود: اساسی ترین ثمره عدم تمرکز جنبش های دانشجویی بر روی مبانی، تغییر ماهیت یا اضمحلال آن است، جنش دانشجویی برای رشد و رسیدن به کمال، ابتدا باید مبانی را تعالی دهد و به این درک برسد که زمانی جنبش دانشجویی به شکوفایی خواهد رسید که مبانی را ارج نهاده و همواره و در هر عصر و موقعیتی خود را با آن منطبق سازد.

دبیر آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: دومین آسیب جدی مبانی گرا نبودن جنش دانشجویی و عدم دستیابی به رشد و کمال است که این امر بسیار مهم است و اگر جنبش دانشجویی مبانی گرایی را کنار گذارد و به سمت فعالیت های جزیره ای برود، یقیناً آسیب های جبران ناپذیری برای آن متصور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: آسیب شناسی وضعیت فعلی جنبش دانشجویی به رشد تشکیلات کمک می کند

فعال دانشجویی: آسیب شناسی وضعیت فعلی جنبش دانشجویی به رشد تشکیلات کمک می کند