مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-11بين الملل

سانا: یک شهروند سوری به ضرب گلوله اشغالگران آمریکایی کشته شد


خبرگزاری سوریه گزارش داد که نظامیان آمریکا در عملیاتی در شمال شرق سوریه یک شهروند این کشور را کشتند و چند تن دیگر را مجروح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی سوریه، ظهر امروز (یکشنبه)، خبر دادند که نظامیان آمریکایی و شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) به سمت اهالی استان الحسکه در شمال شرق سوریه آتش گشوده اند.

این منابع به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) گفتند که بالگردهای آمریکایی، سحرگاه امروز، با کمک شبه نظامیان قسد یک عملیات هلی برن در روستای صلهام در جنوب شرق شهر شدادی انجام داده اند.

طبق این گزارش، نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان قسد بعد از انجام هلی برن به سمت خانه های مردم محلی و زمین های کشاورزی آن ها آتش گشوده اند.

منابع محلی اضافه کردند که نیروهای آمریکا و شبه نظامیان قسد سپس روستا را تحت محاصره خود درآوردند و به سمت اهالی روستا که از ترس جان خود در حال فرار بودند، آتش گشودند.

سانا در پایان نوشت که در این عملیات یک غیرنظامی سوری شهید و چند تن دیگر مجروح شدند.

آمریکا طی یک دهه جنگ علیه سوریه به بهانه مقابله با تروریسم و داعش از شبه نظامیان جدایی طلب در این کشور حمایت کرده و مناطق نفت خیز سوریه را به اشغال خود در آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانا: یک شهروند سوری به ضرب گلوله اشغالگران آمریکایی کشته شد

سانا: یک شهروند سوری به ضرب گلوله اشغالگران آمریکایی کشته شد