مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-07سياسي

تاریخ شفاهی «نقش آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دفاع مقدس» تدوین می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی گفت:امروز باید مفاهیم بلند دفاع مقدس ویژه گروه های سنی مختلف را بازنشر دهیم و کمک کنیم تا کودکان امروز نیز دفاع مقدس، - تاریخ شفاهی نقش آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دفاع مقدس تدوین می شود مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی گفت:امروز باید مفاهیم بلند دفاع مقدس ویژه گروه های سنی مختلف را بازنشر دهیم و کمک کنیم تا کودکان امروز نیز دفاع مقدس، رشادت ها و شهادت را درک کنند و بفهمند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی در دیدار با سید علیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بیان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران های تاریخ انقلاب و ایران است که در آن شاهد رشادت های بسیاری بودیم.

وی افزود:حضور جانانه تمام اقشار جامعه این پیروزی بزرگ و افتخار آفرین را رقم زد و امنیت، آرامش کنونی و بازدارندگی پایدار کشور مرهون ایثارگری ها و رشادت ها و خون پاک شهدا است.

با توجه به حضور مؤثر و گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در جبهه های حق علیه باطل، نقش آموزش و پرورش در تدوین دانشنامه دفاع مقدس برجسته و تأثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی «نقش آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دفاع مقدس» تدوین می شود

تاریخ شفاهی «نقش آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دفاع مقدس» تدوین می شود