مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-07حوادث

کشف 22 میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب


رییس پلیس فتا پایتخت از کشف 22 میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب و شناسایی محل دپوی بیش از 40 میلیون داروی غیرمجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت بیان داشت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی و طی رصدهای اطلاعاتی از ارتباطات چرخه توزیع غیرمجاز دارو توسط مجرمین و بکارگیری اقدامات فنی، تیم های متعددی که در قالب یک شبکه مرگ بار مسئولیت توزیع گسترده در سراسر کشور را داشتند شناسایی شدند.

وی با اشاره به فروش دارو توسط این شیادان در بازارهای سیاه مجازی با قیمت های نجومی تصریح کرد: پلیس همه توان خود را برای برخورد قاطع با سودجویانی که در این شرایط با فرصت طلبی فقط به فکر منافع خود هستند گذاشته است، در این پرونده نیز کارشناسان پلیس فتا با اقدامات شبانه روزی و تلاش های بی وقفه، پس از تشریفات قضایی و شناسایی محل اختفای متهمین، موفق به دستگیری هر دو نفر مجرم شدند.

معظمی گودرزی بیان کرد: در بررسی انبار غیرمجاز متعلق به این افراد بیش از بیست و دو میلیون عدد از داروهای کمیاب و نایاب که مورد نیاز روند درمانی بیماران بود کشف شد و در مجموع طی عملیات های متعدد پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در هفته گذشته چهار نفر در قالب دو تیم مجزا دستگیر و بیش از چهل و دو میلیون ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 22 میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب

کشف 22 میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب