مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:002023-05-29سياسي

تاکید بر گسترش روابط تجاری و گردشگری کرمانشاه و حلبچه


در نشست استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق بر گسترش روابط بین دو طرف در حوزه های تجاری و گردشگری مختلف تاکید شد.

- ایسنا/کرمانشاه در نشست استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق بر گسترش روابط بین دو طرف در حوزه های تجاری و گردشگری مختلف تاکید شد.

محمدطیب صحرایی در نشست با استاندار حلبچه به همزیستی تاریخی و ریشه های مشترک فرهنگی و دینی مردم استان های کرمانشاه و حلبچه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هر دو طرف بر گسترش مناسبات دوجانبه از طریق مرز شوشمی در کوتاهترین زمان ممکن توافق دارند.

وی با بیان اینکه مرز شوشمی باید برای مردم منطقه رونق آفرین باشد، افزود: امیدواریم با توسعه زیرساخت ها و اجرایی شدن توافقات شاهد رونق روزافزون این مرز مشترک و بهبود معیشت مردم منطقه باشیم.

صحرایی در ادامه به تشریح توانمندیهای کرمانشاه در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی و کشاورزی و ارائه خدمات فنی و مهندسی پرداخت و گفت: کرمانشاه متناسب با نیاز استان حلبچه، آمادگی گسترش مناسبات در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی، به ویژه در حوزه سلامت را دارد.

مردم حلبچه خود را مدیون ایران و کرمانشاه می دانند آزاد توفیق رحیم استاندار حلبچه عراق نیز عنوان کرد: مردم حلبچه با مردم این منطقه دارای یک تاریخ و فرهنگ مشترک هستند و خود را مدیون ایران، استان کرمانشاه و مردم این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر گسترش روابط تجاری و گردشگری کرمانشاه و حلبچه

تاکید بر گسترش روابط تجاری و گردشگری کرمانشاه و حلبچه