مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-02اجتماعي

کم آبی علت افت کیفیت آب شهروندان است/هیچ آلودگی در شبکه مشاهده نشده است


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: پرسنل آزمایشگاه شرکت آبفا به صورت 24ساعته نسبت به پایش آب اقدام می کنند و هیچ تهدیدی بابت کیفیت آب شرب برای سلامتی آنها وجود ندارد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: پرسنل آزمایشگاه شرکت آبفا به صورت 24ساعته نسبت به پایش آب اقدام می کنند و هیچ تهدیدی بابت کیفیت آب شرب برای سلامتی آنها وجود ندارد.

جلال علمدار در جواب گلایه جمعی از شهروندان به دلیل کیفیت نامناسب آب، گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و معضل کمبود آبی در این فصل، به منظور تامین آب استان، بخشی از چاه های استیجاری و تعدادی از چاه های تحت مالکیت شرکت آبفا که از نظر بهداشتی سالم اما از نظر سختی آب و کیفیت مزه پایین هستند، وارد مدار بهره برداری شده اند که همین فرایند باعث افت کیفیت و مزه آب می شود.

وی با بیان اینکه عملیات کلر زنی به صورت روزانه توسط مراکز بهداشت و ناظرین شرکت آبفا کنترل و بازرسی می شود، افزود: همچنین آب موجود در شبکه نیز، از سوی آزمایشگاه آب شرکت، در تواتر زمانی استاندارد، نمونه برداری و مورد آزمایش باکتریولوژی قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: بر این اساس باتوجه به نتایج آزمایشگاه، هیچ مورد کلر باقیمانده، خارج از حد استاندارد یا آلودگی در شبکه مشاهده نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی علت افت کیفیت آب شهروندان است/هیچ آلودگی در شبکه مشاهده نشده است

کم آبی علت افت کیفیت آب شهروندان است/هیچ آلودگی در شبکه مشاهده نشده است