مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-06سياسي

55 درصد خانه های روستایی کشور نوسازی شده است


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 55درصد معادل دو میلیون و 900 هزار خانه مسکونی توسط بنیاد مسکن در سراسر کشور، نوسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در ادامه سفر خود به سمنان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه کلنگ زنی پروژه روزیه سمنان در زمینه مسکن ملی، تاکید کرد: بنیاد مسکن در کنار دولت طرح نهضت ملی مسکن را پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه در روستاهای کشور 200 هزار مسکن در سال ساخته خواهد شد، افزود: در کنار ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در روستاهای سراسر کشور، مقوله مهم نوسازی و بهسازی و همچنین مقاوم سازی مسکن روستایی نیز در دستور کار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه 55 درصد مسکن روستایی کشورمان نوسازی شده است، گفت: بیش از پنج میلیون و 400 هزار مسکن روستایی در کشور وجود دارد که دو میلیون و 900 هزار مورد از آنها بهسازی شده است.

روحانی نژاد طرح هادی را دیگر رویکرد و برنامه بنیاد مسکن دانست و بیان داشت: 40 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور وجود دارد که خوشبختانه همه آنها طرح هادی دارند و این نشان از عزم جدی بنیاد در این ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه طرح سند مسکن روستایی، اجرای طرح های هادی روستایی و نوسازی واحدهای روستایی امسال به سرانجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد خانه های روستایی کشور نوسازی شده است

55 درصد خانه های روستایی کشور نوسازی شده است