مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-13ورزشي

ادای احترام رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران به شهید الداغی


رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران با سفر به سبزوار ، ضمن تجدید میثاق با شهید الداغی ، با مادر این شهید والامقام دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، سید محمدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و مهندس جوانمرد، سرپرست دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک و اعضای کمیته ملی پارالمپیک، امروز با سفر به سبزوار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید الداغی با مادر وی دیدار کردند.

  رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان کشور در دیدار با مادر شهید الداغی  اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی در خصوص فلسفه شهادت، گفته بود که خوشا به حال آنان که در راه دفاع از ارزش های اسلام و دفاع از غیرت و ناموس و مرزهای میهن، جان به جان آفرین تسلیم کرده و جاودانه شوند.

  وی افزود : بدون شک شهید حمیدرضا الداغی به عنوان نماد غیرت، شجاعت و فداکاری، در تاریخ ایران درخشیده و ماندگار شد.

اسبقیان اضافه کرد: این شهید بزرگوار نشان داد که تربیت شده در مکتب آموزه های دینی بوده است و این آموزه ها در وجود او، نهادینه شده است.

  رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران گفت :از مادر بزرگوار شهید الداغی، به خاطر تربیت چنین فرزند شایسته ای، قدردانی می کنیم که آموزه های تربیتی، خود را در عمل آشکار کرد و امروز از شهید الداغی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران به شهید الداغی

ادای احترام رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران به شهید الداغی