مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:552023-05-31ورزشي

بانوی مچ انداز خراسان جنوبی به اردوی انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی2023 پیوست


فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان از بانوی مچ انداز خراسان جنوبی برای حضور در اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی قزاقستان دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان از بانوی خراسان جنوبی برای شرکت در اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی مچ اندازی دعوت کرد.

آرزو حسینی ورزشکار شایسته و آینده دار مچ انداز خراسان جنوبی که  در چهارمین دوره از مسابقات مچ اندازی بانوان کشور در رقابت با 75 ورزشکار برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور با کسب 2 مدال طلای این ماراتن ملی شگفتی ساز شد.

وی که در وزن 65 کیلوگرم این ماراتن ملی بر سکوی قهرمانی مسابقات دست چپ و راست ایستاد به عنوان نخستین بانوی خراسان جنوبی از سوی فدراسیون به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

در نخستین اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام بانوان جمهوری اسلامی در مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان نیز آرزو حسینی بانوی مچ انداز خراسان جنوبی به میدان رقابت ها گام نهاد و برای جمهوری اسلامی ایران و زادگاهش دو مدال ارزشمند برنز رده سنی بزرگسالان در دست چپ و راست رقابت ها را به گردن آویخت.

اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی ملی تیم مچ اندازی بانوان ایران گرامیداشت شهناز حاجی شاه به مسابقات جهانی 2023 قزاقستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی مچ انداز خراسان جنوبی به اردوی انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی2023 پیوست

بانوی مچ انداز خراسان جنوبی به اردوی انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی2023 پیوست