مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-19دانش

افزایش پلکانی ظرفیت دانشجوی پزشکی در غیاب هیئت علمی تازه نفس


با توجه به ضرورت و حساسیت رشته پزشکی در تامین سلامت جامعه و اهمیت تربیت پزشکان متعهد و باسواد از میان دانشجویان ورودی به دانشگاه ها و از سوی دیگر رسیدن تعداد قابل توجهی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور به مرز بازنشستگی و افزایش ظرفیت رشته پزشکی .

- با توجه به ضرورت و حساسیت رشته پزشکی در تامین سلامت جامعه و اهمیت تربیت پزشکان متعهد و باسواد از میان دانشجویان ورودی به دانشگاه ها و از سوی دیگر رسیدن تعداد قابل توجهی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور به مرز بازنشستگی و افزایش ظرفیت رشته پزشکی ودندان پزشکی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضرورت جذب اعضای هیئت علمی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی به مثابه خون تازه ای در رگ های دانشگاه های علوم پزشکی مهر تاییدی بر ضرورت تسریع روند جذب اعضای هیئت علمی جدید می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع افزایش ظرفیت رشته پزشکی به لحاظ اهمیت این رشته و سروکار داشتن آن با سلامت جامعه همواره مورد توجه و حساسیت است و تامین تمام زیرساخت ها و امکانات مرتبط با افزایش ظرفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این راستا ماده واحده افزایش ظرفیت پزشکی در مقطع عمومی بنا به پیشنهاد ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور و در جلسات 851 و 852 مورخ 23 آذرماه و 7 دی ماه 1400 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پلکانی ظرفیت دانشجوی پزشکی در غیاب هیئت علمی تازه نفس

افزایش پلکانی ظرفیت دانشجوی پزشکی در غیاب هیئت علمی تازه نفس