مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:062023-06-14سياسي

القاصی: فضای اداری مناسب برای دادگاه عمومی صفادشت تامین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران ظهر امروز با حضور در بخش صفادشت شهرستان ملارد، در دادگاه عمومی صفادشت حضور یافت و ضمن گفت ‎وگو با قضات و کارمندان این حوزه قضایی، از نحوه ارائه خدمات و روند رسیدگی به پرونده های قضایی در شعب بازدید کرد.

  رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه طی نشستی با حضور سید رضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران و ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و نوفرستی رییس دادگاه عمومی بخش صفادشت، عملکرد این حوزه قضایی را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به عملکرد دادگاه عمومی بخش صفادشت و میزان پرونده های وارده به این حوزه بر ضرورت برنامه ریزی برای کاهش پرونده های ورودی تاکید کرد.

  القاصی تصریح کرد: کاهش میزان موجودی پرونده های قضایی در ماه های اخیر بیانگر اهتمام رییس حوزه و تلاش بیش از پیش همکاران قضایی است و با کاهش ورودی پرونده ها و کاسته شدن از انباشت پرونده های قدیمی، مشکل اطاله دادرسی در این حوزه رفع خواهد شد.

وی پس از گزارش رییس دادگاه عمومی بخش صفادشت، اظهار کرد: برای ارائه خدمات قضایی بهتر به مردم ضروری است تا در خصوص تامین فضای اداری و ساختمان مناسب دادگاه عمومی بخش صفادشت اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاصی: فضای اداری مناسب برای دادگاه عمومی صفادشت تامین شود

القاصی: فضای اداری مناسب برای دادگاه عمومی صفادشت تامین شود