مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-12دانش

حدود 70 درصد استادان در تولید علم مشارکت ندارند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از مشارکت پایین استادان در تولید علم گفت: آمارها نشان می دهد که حدود 70 درصد استادان در تولید علم مشارکت ندارند و این ضعف بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه روزرسانی شود.

وی افزود: روزآمدسازی نقشه علمی در ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می شود و لازم است که در نسخه جدید به رتبه علمی کشور و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه توجه ویژه شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به انتقاد برخی درخصوص توجه به مقاله گفت: بحث در این زمینه مغاطله است و اشکالاتی که مطرح می شود دقیق نیست چراکه نباید رتبه علمی کشور در تولید علم را کاهش دهیم، بلکه باید رتبه نامناسب ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه را ارتقا دهیم.

70 درصد استادان در تولید علم مشارکت ندارند خسروپناه با انتقاد از مشارکت پایین استادان در تولید علم ادامه داد: آمارها نشان می دهد که حدود 70 درصد استادان در تولید علم مشارکت ندارند و این ضعف بزرگی است، مگر می شود اعضای هیأت علمی در طول سالیان متمادی در دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی حضور داشته باشند اما نتوانند علم تولید کنند؟ بسیاری از رؤسای دانشگاه ها از وجود سند دانشگاه اسلامی بی اطلاع هستند دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سند اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: خوشبختانه جلسه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 70 درصد استادان در تولید علم مشارکت ندارند

حدود 70 درصد استادان در تولید علم مشارکت ندارند