مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-02سياسي

صف اغتشاشگران از نوجوان و جوانان جدا می شود


در اغتشاشات پارسال دشمن می خواست با بهره گیری از برخی ضعف های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه های دشمن خنثی و صف ها از یکدیگر تفکیک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه شامگاه پنجشنبه (11 خرداد) با حضور در مسجدجامع ورامین طی سخنانی در کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالگرد قیام 15 خرداد، اظهار داشت: مردم دیار 15 خرداد از شهر های ورامین، پیشوا و قرچک، مردمی مجاهد، مجاهدپرور و انقلابی هستند که دین خدا را یاری کرده و می کنند.

رییس دستگاه قضا در ادامه، 15 خرداد 1342 را یک یوم الله دانست و گفت: در طول تاریخ و در زمان معاصر، قیام ها و نهضت های مختلفی شکل گرفتند که یا نافرجام ماندند و یا به نتایج و اهداف مورد نظر خود نرسیدند؛ اما قیامی که در روز 15 خرداد سال 1342 بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) و اتکای به مردم و با مرجعیت یک مرجع تقلید آغاز شد، به پیروزی رسید.

رییس قوه قضاییه افزود: امام خمینی (ره) توانست با اتکا به مردم، نظام شاهنشاهی را که مستظهر به قدرت های غرب و شرق بود سرنگون کند و در 22 بهمن 1357 قدرت عنکبوتی استبداد را شکست دهد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه قیام 15 خرداد سال 42 مردم ورامین، پیشوا و قرچک، یک قیام قرآنی، اسلامی مردمی و در دفاع از مرجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف اغتشاشگران از نوجوان و جوانان جدا می شود

صف اغتشاشگران از نوجوان و جوانان جدا می شود