مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-01اقتصادي

آگاهی دستگاه های نظارتی از نحوه پرداخت وام کارمندان بانک ها


تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک ها نظارت دارند؛ - دبیر شورای هماهنگی بانک ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک ها در یک برنامه تلویزیونی در خصوص تسهیلات پرداختی بانک ها به کارمندانشان، اظهار داشت: تمام تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده اعطا شده و نهادهای مختلف نظارتی و بازرسی همواره بر عملکرد بانک ها نظارت دارند، لذا تخلفی در این خصوص صورت نگرفته است.

قیطاسی تصریح کرد: تسهیلات کارکنان بانک ها در بازه زمانی 30 ساله خدمت کارکنان بانک ها اعطا شده و برای مثال برای تسهیلات خرید مسکن شرایط خاصی وجود دارد که حتماً باید سند ملک در رهن بانک قرار گیرد، لذا در بخش های دیگر مصرف نمی شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک ها ضمن تکذیب اینکه تسهیلات کارکنان بانک ها یک میلیارد تومان و بعضاً بیشتر است، گفت: این تسهیلات با سود و اصل مبلغ تسهیلات هم به این میزان نبوده و نباید به شایعات توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی دستگاه های نظارتی از نحوه پرداخت وام کارمندان بانک ها

آگاهی دستگاه های نظارتی از نحوه پرداخت وام کارمندان بانک ها