مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-21اقتصادي

ثبت سفارش های واردات برنج شفاف می شود


مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با راه اندازی سامانه ثبت سفارش برنج، زمان ثبت کاهش خواهد یافت، شرکت ها امکان رصد، تایید یا رد ثبت سفارش را پیدا می کنند و شفافیت و سرعت عمل برنامه ریزی افزایش و دقیق دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همایش آموزشی شناسه کالا ، تجارت داخلی و سیستمی سازی سامانه ثبت سفارش برنج  امروز برگزار شد، پیش از این شناسه برنج به صورت عمومی ثبت می شد و پروسه IRC در سازمان غذا و دارو زمان بیشتری می برد اکنون هدف این است با صدور شناسه اختصاصی مشخصات برنج به شکل دقیق قابل ثبت و روند انجام واردات به شکل دقیق قابل مشاهده و پیگیری باشد و مراجعات حضور هم کاهش یابد.

میثم جاهدی مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در این همایش با اشاره به مزایای استفاده از سامانه جامع اظهار داشت:با توجه به مشکلاتی که در ثبت سفارش برنج وجود داشت و عدم انطباق شناسه کالا با IRC در برخی موارد، از فروردین ماه با هماهنگی و همکاری خوب سه دستگاه به منظور ثبت سفارش برنج با همکاری و مشارکت بخش خصوصی موجب ایجاد تحولی در این بخش شد که دستاوردهای ارزشمندی دارد.

وی اضافه کرد: اول اینکه با استفاده از این سامانه زمان ثبت سفارش کاهش خواهد یافت، همزمان شرکت ها امکان رصد و تایید یا رد ثبت سفارش را پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش های واردات برنج شفاف می شود

ثبت سفارش های واردات برنج شفاف می شود