مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-09اجتماعي

حاشیه جاده اراک - فراهان توسط شورای اداری استان مرکزی پاکسازی شد


همزمان با چهارمین روز از هفته محیط زیست در قالب پویش نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی، بخشی از حاشیه جاده اراک - فراهان توسط استاندار و اعضای شورای اداری استان مرکزی پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار مرکزی ظهر جمعه در حاشیه این آیین اظهار داشت: آلودگی هوا، مهمترین دغدغه مردم و همه ما است و از آن آسیب می بینیم و مقصرین هم معلوم هستند.

فرزاد مخلص الائمه با بیان اینکه، عوارض آلایندگی، مجوزی برای آلایندگی نیست، افزود: اینکه عوارض گرفته شود تا صنایع، هوا و زمین را آلوده کنند، صحیح نیست و این عوارض فقط برای جبران بخش کوچکی از خسارت به محیط زیست است و اصل موضوع باید مهار شود و همت و عزم جمعی و احساس مسئولیت نیاز دارد.

وی ادامه داد: توجه به حفاظت از طبیعت باید به یک فرهنگ در میان عموم مردم تبدیل شود، گفت: در فرهنگ ایرانی و اسلامی همواره بر پاسداشت پاکیزگی طبیعت تاکید شده است و مردم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

مخلص الائمه بر آموزش و فرهنگ سازی جمع آوری زباله از طبیعت توسط سازمان ها و تشکل ها تاکید کرد و افزود: مردم باید از ریختن هرگونه زباله در طبیعت خودداری کنند.

وی تأکید کرد: رسانه ها، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های مسئول و همه افرادی که دغدغه داشتن زندگی پاکیزه و حیات سالم دارند باید در این زمینه احساس ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه جاده اراک - فراهان توسط شورای اداری استان مرکزی پاکسازی شد

حاشیه جاده اراک - فراهان توسط شورای اداری استان مرکزی پاکسازی شد