مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-11بين الملل

آمریکا دوست داشتنیه؛ حتی با همین بایدن ناقص العقلش (!)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هرچند رییس جمهور آمریکا چندروز یک بار در مراسم عمومی به زمین می خورد، تاریخ ها و اسامی افراد و کشور ها را جابه جا بیان می کند، - یک پایگاه اینترنتی غربگرا، در اوج درماندگی و بحران زدگی آمریکا، به توجیه حال و روز به هم ریخته جو بایدن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هرچند رییس جمهور آمریکا چندروز یک بار در مراسم عمومی به زمین می خورد، تاریخ ها و اسامی افراد و کشور ها را جابه جا بیان می کند، با افراد خیالی دست می دهد، مسیر حرکت را گم می کند و دور خودش می چرخد، سایت عصر ایران نوشت: جو بایدن رییس جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت هاست به موضوع بحث های داغ رسانه ای تبدیل شده است، در جشن فارغ التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.

برای نخستین بار نیست که پرزیدنت یا به زمین می خورد و یا رفتار هایی برعکس و غیرمعمول از خود نشان می دهد.

با این حال چرا بایدن 80 ساله، همچنان رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان است و حتی به صورت رسمی بار دیگر کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرده است؟ ایالات متحده برخلاف بسیاری از کشور های جهان، از سطحی از توسعه و توانمندی عبور کرده و دیگر رییس جمهور در این کشور؛ چالش های زیادی در حوزه های مقدماتی اقتصاد و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دوست داشتنیه؛ حتی با همین بایدن ناقص العقلش (!)

آمریکا دوست داشتنیه؛ حتی با همین بایدن ناقص العقلش (!)