مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-01اقتصادي

بهره برداری از 253 واحد مسکونی نوسازی شده در بافت های فرسوده مازندران


به صورت وبیناری با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان استانی، - ایسنا/مازندران به صورت وبیناری با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان استانی، مراسم افتتاح و بهره برداری از بیش از 5 هزار واحدمسکونی در بافت های فرسوده 17 استان و 67 شهر کشور به ویژه 32 پروژه به تعداد 253 واحد در 9 شهر استان مازندران برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت 100 هزار واحد مسکونی در 67 شهر کشور در خصوص بافت فرسوده ناکارآمد میانی مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، اظهار کرد: در مازندران از 63 شهر به تعداد 43 شهر برای احیای بافت فرسوده شناسایی شد.

علی دیوسالار به اقدامات موثر مازندران در احیای بافت فرسوده اشاره کرد وگفت: حدود 1027 واحد مسکونی در بافت فرسوده در دست احداث دارد که 253 از این واحدها امروز به صورت وبیناری به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد در مازندران به دلیل اینکه نفوذ ناپذیری در محله های کوچک و باریک در قطعات 200 متری زیاد است بازآفرینی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 253 واحد مسکونی نوسازی شده در بافت های فرسوده مازندران

بهره برداری از 253 واحد مسکونی نوسازی شده در بافت های فرسوده مازندران