مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-03بين الملل

سازمان ملل: اسراییل 112 فلسطینی را از ابتدای سال جاری کشته است


سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی 112 فلسطینی را از ابتدای سال جاری میلادی در کرانه باختری به شهادت رسانده و 575 خانه متعلق به آن ها را تخریب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد، شامگاه جمعه، اعلام کرد که رژیم صهیونسیتی 112 فلسطینی را از ابتدای سال جاری میلادی در کرانه باختری به شهادت رسانده است.

در این گزارش که دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد در اراضی اشغالی فلسطین آن را تحت عنوان گزارش محافظت از غیرنظامیان منتشر کرده، آمده است تعداد قربانیان امسال دو برابر آمار سال گذشته میلادی بوده است.

این دفتر وابسته به سازمان ملل در این باره نوشت: به فاصله یکم ژانویه تا 29 می سال 2023، نیروهای اسراییلی، 112 فلسطینی را در کرانه باختری کشته اند؛ از جمله در قدس شرقی یا به عبارت دیگر بیش از دو برابر تعداد کشته های همین بازه  زمانی (53 کشته) در سال 2022.

در این گزارش همچنین اشاره شده است: در میان کشته شدگان، پنج نفر را شهرک نشینان اسراییلی در کرانه باختری از جمله در قدس شرقی کشته اند و 4296 فلسطینی نیز در جریان درگیری با ارتش اسراییل از ابتدای امسال تاکنون مجروح شده اند.

اما این دفتر درباره تعرض شهرک نشینان به فلسطینیان عنوان کرد: 409 حمله به فلسطینیان و اموال آن ها ثبت شده که در 304 مورد آن ها به دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: اسراییل 112 فلسطینی را از ابتدای سال جاری کشته است

سازمان ملل: اسراییل 112 فلسطینی را از ابتدای سال جاری کشته است