مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-10ورزشي

اختصاص 10 درصدی بودجه فرهنگی اداره ورزش به حجاب


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص 10 درصدی بودجه فرهنگی این نهاد به امر حجاب و عفاف خبر داد.

- علی حقیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: 10 درصد از اعتبارات حوزه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان را برای امر حجاب و عفاف در نظر گرفتیم و با همکاری روسای ادارات در شهرستان ها، گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.

وی تصریح کرد: در راستای صیانت از جایگاه بانوان ورزشکار در استان با توجه به وظیفه سازمانی خود مبنی بر اینکه در اعتلای مقوله فرهنگ حجاب و عفاف سهم داشته باشیم، جلسات متعددی را برگزار کرده ایم.

  مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: ظرف یک سال اخیر دوره های مختلفی را با حضور ورزشکاران، مربیان و هیات های ورزشی برگزار کرده ایم و خوشبختانه خانواده بزرگ ورزش بانوان در همدان اعتقاد ویژه ای به امر حجاب دارند.

تجلیل از الگوهای برتر حجاب در بین ورزشکاران وی خاطرنشان کرد: در حوزه حجاب موارد بسیار ناچیزی اهمال و نقص وجود داشته که با تلاش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به دنبال اصلاح این موارد هستیم.

حقیقی با بیان اینکه تلاش ما این است در حوزه فرهنگی و اجتماعی دوره های اثرگذار آموزشی و تبیینی را به صورت مداوم برگزار کنیم، افزود: در جلساتی که با هیات ها و نایب روسا داشته ایم موارد تاثیرگذار در امر حجاب و عفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 درصدی بودجه فرهنگی اداره ورزش به حجاب

اختصاص 10 درصدی بودجه فرهنگی اداره ورزش به حجاب