مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-07اجتماعي

مفهوم توسعه نباید با طبیعت در تضاد باشد


مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه مفهوم توسعه نباید با طبیعت در تضاد باشد، تصریح کرد: امروزه ادامه حیات بشری به حفظ محیط زیست گره خورده است و به همین خاطر حفظ این مقوله مهم، - ایسنا/قم مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه مفهوم توسعه نباید با طبیعت در تضاد باشد، تصریح کرد: امروزه ادامه حیات بشری به حفظ محیط زیست گره خورده است و به همین خاطر حفظ این مقوله مهم، تکلیفی همگانی است.

مرتضی خوش لهجه به مناسبت هفته محیط زیست، در بازدید از واحد اچ اس یی شرکت گاز استان قم در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست، اظهار کرد: حیات انسان ها وابسته به محیطی است که در آن زندگی می کنند و از همین رو، حفظ شرایط طبیعی این محیط از اهمیت ویژه ای برخورددار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه مفهوم توسعه نباید با طبیعت در تضاد باشد، تصریح کرد: امروزه ادامه حیات بشری به حفظ محیط زیست گره خورده است و به همین خاطر حفظ این مقوله مهم، تکلیفی همگانی است.

وی با اشاره به نقش گاز طبیعی در حفاظت از محیط زیست، تاکید کرد: گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت ها، فراوانی بیشتری دارد و از طرفی نسبت به دیگر سوخت های فسیلی، به میزان قابل توجهی آلاینده های کمتری را تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم توسعه نباید با طبیعت در تضاد باشد

مفهوم توسعه نباید با طبیعت در تضاد باشد