مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-12اقتصادي

294 پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در اردبیل شناسایی شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل گفت: بیش از 294 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اردبیل شناسایی شد.

- سیاوش نیرومند در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سال گذشته در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تعداد 294 مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده که از این تعداد اجرای حکم 36 فقره به استناد ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی و تعداد 100 فقره با استناد به تبصره 2 ماده 10 قانون مذکور قلع و قمع شده و مابقی موارد شناسایی شده در دست اقدام است.

وی سطح اراضی آزادشده را افزون بر 26 هزار متر مربع اعلام و خاطرنشان کرد: حفظ زمین های کشاورزی یکی از وظایف مهم جهاد کشاورزی است و باید بهره برداری اصولی و صحیح از اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده داشته باشیم.

نیرومند هدف از اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی را حفظ حقوق مردم و دولت دانست و افزود: مردم باید نسبت به موضوع حفظ زمین های کشاورزی و بهره برداری اصولی و صحیح از اراضی کشاورزی آگاه باشند و با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این خصوص سامانه 131 سامانه ارتباط مردمی حفاظت امور اراضی کشاورزی آماده دریافت گزارش های مردمی درباره تخلفات و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، تفکیک و خرد کردن زمین های کشاورزی، تصرف غیرمجاز و زمین خواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

294 پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در اردبیل شناسایی شد

294 پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در اردبیل شناسایی شد