مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-12سياسي

تصویب طرح شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


طرح اعضای شورای اسلامی شهر با موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تبریز به تصویب رسید و مقرر شد شهرداری تا یک ماه آینده لایحه ای در این خصوص ارائه کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طرح اعضای شورای اسلامی شهر با موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تبریز به تصویب رسید و مقرر شد شهرداری تا یک ماه آینده لایحه ای در این خصوص ارائه کند.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و چهلمین جلسه خود به طرح حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم زعفرانچی لر مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تبریز رای مثبت دادند.

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی لر در تشریح این طرح اظهار کرد: این طرح به کمیسیون ها و اعضای شورا ارجاع داده شده بود و برخی نکته نظرات همکاران نیز در این موضوع اعمال شده است.

به گفته وی، احداث اتاق مادر و کودک در مراکز شهرداری، افزایش حق مهدکودک کارکنان مطابق با افزایش حقوق سال جاری، کاهش ساعت کاری به مدت دو ساعت برای بانوانی که بیش از یک فرزند دارند از جمله مزایای این طرح است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در تشریح این طرح حمایتی ادامه داد: فرصت انتقال محل خدمت و جابجایی به نزدیک ترین واحد شهرداری در صورت تمایل بانوان دارای فرزند دوم و سوم زیر 12 سال، ارائه بن های رفاهی در مرخصی زایمان بانوان، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 200 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

تصویب طرح شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت