مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-08اقتصادي

پلمب بیش از 32 هزار ساخت وساز غیرمجاز در مشهد طی سال گذشته


مدیرکل نظارت بر ساخت وسازها و کمیسیوهای ماده 100 شهرداری مشهد از پلمب بیش از 32هزار ساخت وساز خلاف قانون و مقررات شهرسازی در سال 1401 خبرداد.

- مدیرکل نظارت بر ساخت وسازها و کمیسیوهای ماده 100شهرداری مشهد خبر داد پلمب بیش از 32 هزار ساخت وساز غیرمجاز در مشهد طی سال گذشته ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل نظارت بر ساخت وسازها و کمیسیوهای ماده 100 شهرداری مشهد از پلمب بیش از 32هزار ساخت وساز خلاف قانون و مقررات شهرسازی در سال 1401 خبرداد.

مسعود ایاز اظهار کرد: با توجه به افزایش صنعت ساختمان سازی، برای افزایش استانداردهای ساختمان ها، ضوابط و قوانینی نهاده شده است که به هنگام اقدام به ساخت و ساز، باید آنها را کاملاً رعایت کرد.

وی افزود: این ضوابط و قوانین شامل همه بخش های ساختمان سازی از جمله استحکام، نما، موارد بهداشتی، ارتفاع، مساحت، تعداد طبقات، موارد مربوط به پروانه ساختمانی، نوع کاربری، تغییر، تبدیل و افزایش ساختمان و مواردی از این دست می شود و در صورتی که این موارد در ساختمان سازی نقض شود تخلف خوانده شده و با آن به صورت قانونی مقابله می شود.

مدیرکل نظارت بر ساخت وسازها و کمیسیون های ماده 100 شهرداری مشهد اضافه کرد : بر اساس ماده 100 موجود در قانون شهرداری ها، همه مالکین املاک که قصد هر گونه ساخت وساز، تفکیک یا اقدام عمرانی را دارند، باید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب بیش از 32 هزار ساخت وساز غیرمجاز در مشهد طی سال گذشته

پلمب بیش از 32 هزار ساخت وساز غیرمجاز در مشهد طی سال گذشته