مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 04:102023-05-29بين الملل

راهپیمایی مردم پاکستان در ابراز همبستگی با ارتش


اهالی مناطق مختلف پاکستان از جمله «بلوچستان» با حضور در خیابان ها همبستگی خود را با نیروهای مسلح این کشور در نبرد با تروریست ها نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال تشدید درگیری ها در پاکستان و کشته شدن شماری از نیروهای ارتش پاکستان در مقابله با تروریست ها، اهالی شهرهای مختلف این کشور روز یکشنبه با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از نیروهای مسلح نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری ، شهروندان ایالت بلوچستان در پاکستان راهپیمایی ابراز همبستگی با نیروهای مسلح برگزار کردند.

در تجمعی در منطقه دوکی در بلوچستان به رهبری سردار خوشدل خان لونی رییس قبیله لونی ، مردم با نیروهای مسلح ابراز همبستگی کردند.

  در جریان ناآرامی ها در پاکستان، 2 نیروی امنیتی روز شنبه بر اثر حمله بمب گذار انتحاری با موتورسیکلت مملو از مواد منفجره، در شمال غرب این کشور در مرز افغانستان کشته و 19 تن دیگر مجروح شدند.

عنایت الله ببر از مقامات نظامی پاکستان گفت که کاروان نظامی در حال حرکت به سمت وزیرستان جنوبی بود که بمبگذار انتحاری به آن ها حمله کرد.

  این کشور در روزهای اخیر صحنه نا آرامی های سیاسی بوده است.

به دنبال دستگیری عمران خان نخست وزیر سابق، اعتراضات شدیدی در چندین شهر پاکستان به راه افتاد و خشونت های این اعتراضات به مرگ حداقل 9 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم پاکستان در ابراز همبستگی با ارتش

راهپیمایی مردم پاکستان در ابراز همبستگی با ارتش